BETA DISINI Livestream

Doorverwijzingen
Op deze pagina vind je doorverwijzingen naar links naar o.a. archieven, partners, video’s en artikelen die tijdens het programma zijn benoemd. Hebben we iets vergeten? Laat het ons weten op info@museum-maluku.nl.

Vertalingen
De voertaal tijdens het programma is Nederlands, deels Bahasa Daerah Maluku en deels Engels. Daarnaast worden de livestreams in na afloop vertaald naar Bahasa Daerah Maluku en Engels voor de terugkijk versie van de livestream.

Kanalen
De BETADISINI livestream uitzending is te zien via Facebook, Youtube Live en museum-maluku.nl. Voor meer over het programma zie hier.

MHM Archieven
Door de jaren verzamelde het MHM duizenden foto’s en objecten die op verschillende plekken in het land en online. Het museum heeft de ambitie om deze archieven tot een compleet online archief te maken de komende jaren. Benieuwd naar wat je kunt verwachten? Mocht je een object of foto hebben dat bijzonder kan zijn voor het aanvullen van onze archieven? Laat het ons weten op stagair@museum-maluku.nl. Voor meer zie de onderstaande links of klik hier voor de databank.

Archieven | Beeldcollectie| Objecten | Bibliotheek | Interviews

Nationaal Archief
www.nationaalarchief.nl/onderzoeken/zoekhulpen/molukkers-naar-nederland

Molukse Wijken